Ku každej objednávke darček!

Často kladené otázky

1. Ako nakupovať?
Nakupovanie je u nás veľmi jednoduché. Vložíte Vami zvolené položky v požadovanom množstve do košíka, v pravom hornom rohu kliknúť na výslednú sumu alebo priamo na košík a následne dokončiť objednávací proces. O všetko ostatné sa už postaráme. Podrobný postup nákupu nájdete v časti "Ako nakupovať”.

2. Koľko zaplatím za dopravu?
Kompletný cenník prepravných nákladov, ktoré účtujeme pri posielaní jednotlivých zásielok nájdete v časti "Dodanie a platba".

3. Akou formou zasielate objednaný tovar z eshopu a aké sú možnosti platby?
Objednaný tovar zákazníkom zasielame prostredníctvom spoločnosti SPS a Slovenská pošta. Pred ukončením objednávky si zákazník má možnosť vybrať platbu. Ponúkame platbu na dobierku, prevodom alebo platbu kartou online.

4. Aké je Vaše číslo účtu na ktoré sa uhrádza objednávka so spôsobom platby prevod?
Eurodrogeria s.r.o.
SK51 0900 0000 0051 4667 3585

5. Kedy mi bude doručený tovar?
Ak je objednávka kompletne vykrytá, tak expedujeme nasledujúci pracovný deň. Tovar doručujeme počas pracovných dní, zvyčajne do 48 hodín od nákupu. 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom. Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky. Aby sme Vás mohli informovať o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontaktné údaje.

6. Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

Ak je tovar na sklade vo Vami vybranej predajni Eurodrogeria, na ďalší pracovný deň ju pripravíme k vyzdvihnutiu.

7. Môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Ak vaša objednávka ešte nebola odovzdaná kuriérovi, je možné ešte objednávku zmeniť, prípadne zrušiť. Najrýchlejší spôsob je zavolať na zákaznícke oddelenie +421 915 319 262 alebo poslať e-mail na info@eurodrogeria.sk a informovať operátora.

8. Mám nejaký problém s Vaším tovarom, ako mám postupovať?
Pokiaľ sa stretnete s problémom pri našom tovare, alebo Vám bol dodaný poškodený tovar, kedykoľvek nás môžete kontaktovať. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom čase a k Vašej spokojnosti. Bližšie informácie pre reklamáciu v sekcii “Obchodné podmienky”.

9. Z akého dôvodu mi neprišiel všetok objednaný tovar?
Pravdepodobne bol tovar poškodený kuriérskou spoločnosťou, ale predsa Vám ju doručili, nakoľko to posúdili tak, že je doručiteľná. Ak ste bližšiu informáciu nedostali, tak kontaktujte zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 915 319 262 alebo napíšte e-mail na info@eurodrogeria.sk a operátori Vám podajú presné informácie o ďalšom postupe. Samozrejme tieto reklamácie vybavíme bezodkladne a zákazník buď obdrží náhradu za poškodený/chýbajúci tovar v čo najkratšej lehote.

V prípade, že obal, ani tovar nebol poškodený, tak je pravdepodobné, že nedodaný tovar je omeškaný, zaslali sme vám časť objednávky a druhú časť vám zašleme na naše náklady hneď, ako tovar obdržíme na sklad. Ak ste informáciu o vypredaní, alebo omeškaní nedostali, tak kontaktujte prosím zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 915 319 262 alebo napíšte e-mail na info@eurodrogeria.sk a operátori vám podajú presné informácie o termíne dodanie chýbajúceho tovaru.

10. Tovar prišiel v poriadku, ale chýba mi určitá časť zo sady, ako môžem postupovať?
V tomto prípade, prosím, kontaktujte naše reklamačné oddelenie najlepšie písomnou formou (e-shopový formulár, e-mail, list). Popíšte, ktorá časť vám konkrétne chýba, a my vám chýbajúcu časť pošleme.

11. Do akej doby vybavujete reklamácie?
Vaša reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní od prijatia reklamácie. Ak by sa táto lehota musela predĺžiť z dôvodu objednania nového tovaru alebo iných podobných dôvodov, budeme vás o tom informovať.

12. Budem platiť znovu poštovné, ak mi zasielate reklamovaný tovar?
V prípade uznanej reklamácie, vám pošleme tovar na naše náklady, teda bez poštovného.

13. Kam mám odoslať tovar, ktorý potrebujem reklamovať?
Kontaktná adresa pre odoslanie reklamácie je: Eurodrogeria s.r.o., Reklamačné oddelenie, Búčska cesta 266/4, 943 42 Gbelce

14. Pri preberaní zásielky som zistil/a, že zásielka je poškodená.
Ak by sa stalo, že tovar bol poškodený, zásielku nepreberajte, kuriér s Vami spíše zápis o škodovej udalosti a bude to riešiť už s našou spoločnosťou ako reklamáciu. Tento proces môže trvať dlhšiu dobu, preto ak máte záujem o opätovné zaslanie tovaru, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Kontakt na zákaznícke oddelenie na tel. čísle +421 915 319 262 alebo e-mail na info@eurodrogeria.sk

15. Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

16. Platba mojej objednávky cez GoPay bola neúspešná, ako môžem ďalej postupovať? 
Prosíme Vás, v každom prípade si skontrolujte zadané údaje. Ak si chcete zmeniť spôsob platby, kontaktujte prosíme Vás náš zákaznícky servis. 
Ďalšie informácie o spôsobe platby nájdete v menu “Dodanie a platba

17. Mám zľavový kód alebo kód akcie, ako ho môžem uplatniť?
Zľavový kód alebo kód akcie zadajte do príslušného políčka v prvom kroku objednávky.

18. Príde mi potvrdenie o zadaní objednávky a odoslaní tovaru?
Pri elektronickej objednávke dostanete oznámenie o evidencii vašej objednávky. V prípade nejakej nezrovnalosti, vás bude kontaktovať operátor zákazníckej linky. Aby ste mohli dostávať informácie o zásielke, nezabudnite nám uviesť kontakt na Vás, e-mail a telefónne číslo. Informácia o odoslaní tovaru vám bude zaslaná vo chvíli expedície zásielky.

19. Kde zistím, aký tovar máte skladom?
Pri každom produkte v našom e-shope máme informáciu o stave skladovej zásoby. Tieto informácie sú denne aktualizované.

20. Potrebujem zistiť doplňujúce informácie o tovare, ako na to?
Pri každom tovare máme informácie o tovare a technické detaily na upresnenie. Ak Vás však zaujíma ďalšia informácia, ktorú potrebujete vedieť, tak využite formulár “opýtať sa” ktorý je pri každom produkte v našom e-shope. Na vašu otázku odpovieme čo najrýchlejšie e-mailom alebo telefonicky.

21. Čo mám urobiť, ak neviem nájsť odpoveď na moju otázku?
Ak chcete viac informácií o našich službách, produktoch, kliknite na menu, kde nájdete „Kontaktujte nás” na hlavnej stránke a vyplňte kontaktný formulár.