Old Spice Tomorrowland dezodorant stick 50 ml
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Podrobný popis
Dopraj si sviežosť* 24 hodín denne, 7 dní v týždni a voňtastické sebavedomie s tuhým dezodorantom zo špeciálnej edície Old Spice Tomorrowland. A s touto úrovňou bezstarostnej sviežosti sa môžeš sústrediť na vyššie ciele, ako je uzatváranie veľkých obchodov alebo učenie delfínov reči hudby. Vyskúšaj tuhý dezodorant pre silnú ochranu proti zápachu v podpazuší so suchou a jednoduchou aplikáciou (v porovnaní s deodorantom v spreji Old Spice). Zloženie 3× Active Defence: dlhotrvajúca vôňa, ochrana pred zápachom, so zložkami proti zápachu, bojuje proti zápachu ešte skôr, než sa objaví, a vďaka neskutočne príjemnej vôni porazí aj ten najsilnejší zápach. Pulzujúca citrusová vôňa bergamotu a chrumkavého jabĺčka skombinovaná s drevitými tónmi z teba urobia skutočnú legendu festivalovej sviežosti. A spomenuli sme, že neobsahuje žiadne hliníkové soli a zároveň je neviditeľný na čiernom aj bielom oblečení? Pretože je to tak. *pri každodennom používaní
Dodatočné parametre
Kategória: | Dezodoranty a antiperspiranty |
---|---|
Hmotnosť: | 0.1 kg |
EAN: | 8700216203883 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Diskusia
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Old Spice je americká značka produktov na starostlivosť o mužov, ktoré zahŕňajú vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampóny a mydlá. Produkty vyrába spoločnosť Procter & Gamble. História značky siaha až k roku 1937, kedy Old Spice predstavila vôňu pre ženy s názvom Early American Old Spice. Po tomto úspechu prišli na trh aj s kozmetikou pre mužov, o ktorej dnes už vieme, že sa stala veľmi populárnou. Medzi produkty pre mužov patrili mydlo na holenie a voda po holení, predávané s námornou tematikou, na balení značky sa nachádzali najmä plachetnice.
Značka sa takmer od začiatkov vyznačuje jedinečnou komunikáciou. Sprchový gél Old Spice Classic sa predával so sloganom "Originál. Keby ho nenosil tvoj starý otec, neexistoval by si." Do pamäte sa okrem toho vryli aj reklamy s hercom Isaihaom Mustafom z roku 2010, ktoré motivujú ženy k tomu, aby si zakúpili Old Spice pre svojich mužov preto, aby voňali ako on. Reklamy mali tak veľký úspech, že sa v roku 2020 znova objavili na televíznych obrazovkách.