Old Spice Pure Protection dezodorant pre mužov 200 ml
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Old Spice Pure Protection Antiperspirant v spreji pre mužov 200 ml
8006540315484
Old Spice Pure Protection Antiperspirant v spreji pre mužov 200 ml
Získajte sebavedomie a sviežosť, ktorú potrebujete vďaka dezodorantu Old Spice Pure Protection. Táto minerálna formula bez pridania hliníka poskytuje až 48 hodín ochrany pred nepríjemným zápachom a zároveň ponúka intenzívnu a nezabudnuteľnú vôňu, ktorá vás odlíši od davu.
48-hodinová ochrana – Dlhodobý pocit sviežosti a sucha
Bez hliníka – Ideálny výber pre mužov, ktorí dbajú o zloženie kozmetiky
Bezfarebná formula – Žiadne žlté škvrny a biele stopy na oblečení
Vôňa, ktorá priťahuje pozornosť – charakteristická nota Old Spice vás urobí stredobodom vesmíru
Stavte na efektívnosť, štýl a pohodlie každý deň.
Dodatočné parametre
| Kategória: | Dezodoranty a antiperspiranty |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.2 kg |
| EAN: | 8006540315484 |
Cleanic vlhčené osviežujúce obrúsky antibakteriálne 15ks
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Old Spice je americká značka produktov na starostlivosť o mužov, ktoré zahŕňajú vody po holení, deodoranty a antiperspiranty, šampóny a mydlá. Produkty vyrába spoločnosť Procter & Gamble. História značky siaha až k roku 1937, kedy Old Spice predstavila vôňu pre ženy s názvom Early American Old Spice. Po tomto úspechu prišli na trh aj s kozmetikou pre mužov, o ktorej dnes už vieme, že sa stala veľmi populárnou. Medzi produkty pre mužov patrili mydlo na holenie a voda po holení, predávané s námornou tematikou, na balení značky sa nachádzali najmä plachetnice.
Značka sa takmer od začiatkov vyznačuje jedinečnou komunikáciou. Sprchový gél Old Spice Classic sa predával so sloganom "Originál. Keby ho nenosil tvoj starý otec, neexistoval by si." Do pamäte sa okrem toho vryli aj reklamy s hercom Isaihaom Mustafom z roku 2010, ktoré motivujú ženy k tomu, aby si zakúpili Old Spice pre svojich mužov preto, aby voňali ako on. Reklamy mali tak veľký úspech, že sa v roku 2020 znova objavili na televíznych obrazovkách.
